mAZE Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 En kompis av meg skal selge bilen sin. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=845406 Får legge inn en tråd her da og sjekke om det er noen av dere som vil ha seg en utrolig holdbar bil! Var visst litt lite bilder i annonnsen, men kan få ordnet fler om dette er ønskelig.
Gaute Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 Vet du når bilen er førstegangsregistrert i Norge?
mAZE Skrevet September 2, 2005 Forfatter Skrevet September 2, 2005 Vet du når bilen er førstegangsregistrert i Norge? Ja, den ble tatt inn i 2002.
Patrick B Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 Vet du når bilen er førstegangsregistrert i Norge? Bynne å tune?
Gaute Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 Bynne å tune? Jepp Har noen planer, men det passer ikke å ødelegge denne salgstråden med slike ting Det kommer egen prosjekttråd når jeg er i gang.
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 Hva betyr det at den trenger lakk? Rustet? Skadet? Hva og hvor mye? Ellers grei stand?
Patrick B Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 Bynne å tune? Jepp Har noen planer, men det passer ikke å ødelegge denne salgstråden med slike ting Det kommer egen prosjekttråd når jeg er i gang. hehe tøft
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 RallySpire Inside™, men dette er feil tråd å ta det i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå