Rogern Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 kjøpte en 89-mod 325i touring for noen måneder siden og den går så dårlig. den drar ikke bra før 5000 o/min. d er nesten null i bunndrag. de fleste som har prøvd den sier d må være dårlig komp,og idag testet jeg den og alle syl. var over 11 bar bilen har 175.000 på telleren og tikker ikke som alle andre jeg har hatt... NOEN SOM KAN HJELPE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Hmm, sjekket LMM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 hvordan skal jeg sjekke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 hvordan skal jeg sjekke den? koble den ut så går bilen over i nødprogram i stedet.... (vet ikke hvordan du får den ut av nødprogram igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 hehe. sjekka plugger, luftfilter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 var ut å prøvde en 320 lmm jeg hadde liggende og da dro den bedre på lavt turtall enn før,men dårligere på høyt turtall. så da må d jo være lmm,en hva ligger en brukt lmm til 325 i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 ring rundt på høggeri.. koster ikke all verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Eg hadde dette problemet på 320èn min også, og då var det kamakselen som stod ett hakk feil på reg.reimen. De som hadde bilen før meg hadde skiftet den og satt den på feil hakk på kammen... Sjekk dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå