Gå til innhold

Falskluft i i min 330xi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har problemer med min E46 330xi :(

Etter noen litt kanskje i røffeste laget runder på ACR i helgen har motoren fått seg et lite knekk :P Vil ikke gå på tomgang, og hoster og harker.

Etter en tur innom mitt lokale bmw verksted er konklusjonen at bilen drar falskluft.

Mitt spørsmål blir da:

Er det noen som har noen ide om hvor jeg bør lete først? Noen slanger eller pakninger som kan ha gått i stykker eller hoppet av, og evnt hvor?

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve meg på det ja, men ville bare høre om det var noen som visste om en slange eller.no som det pleier å hoppe av eller.no :)

Skrevet
Heisann!

Har problemer med min E46 330xi :(

Etter noen litt kanskje i røffeste laget runder på ACR i helgen har motoren fått seg et lite knekk :P Vil ikke gå på tomgang, og hoster og harker.

Etter en tur innom mitt lokale bmw verksted er konklusjonen at bilen drar falskluft.

Mitt spørsmål blir da:

Er det noen som har noen ide om hvor jeg bør lete først? Noen slanger eller pakninger som kan ha gått i stykker eller hoppet av, og evnt hvor?

Hvis de kom med den konklusjonen at den dro falskluft, hvorfor ble det ikke gjort noe mer for å finne feilen på verkstedet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...