boost Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 hei har ein e-36 coupe.. men alpina stasjh på den.. so har lurt å ha noe i frontruta.. alpina racing? alpina tuning? kom med noe.. korleis skrifta skal sjå ut som.. skal lage til neste uke.. skal ha nede på kanalen , i frontruta, bakruta . eller ska eg ha noe ant ? eg må ha noko på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Må du ødelegge en så fin bil da? Ødelegger jo den gjennomførte looken, hvis du ikke allerede har satt på Rieger og alt annet tullball da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Må du ødelegge en så fin bil da?Ødelegger jo den gjennomførte looken, hvis du ikke allerede har satt på Rieger og alt annet tullball da? nei har sett på m3 sideskjørt.. å alpina front. å alpina felger. det er det som er utvendig.. er jo ikkje ein orginal alpina da also.. men eg treng noe.. pga eg har chrome speil på den å .. litt spegel aktig sotefilm (ikkje crome) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 alpina power? bmw tuning? syntes det er bra med klistremerker på enkelte biler.go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Kjøp deg et kit med Alpina dekor for å ha på sidene av bilen.... Å for guds skyld ikke monter noe speil-sot-film greier på bilen. Det er selve definisjonen på harry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Kjøp deg et kit med Alpina dekor for å ha på sidene av bilen.... Å for guds skyld ikke monter noe speil-sot-film greier på bilen. Det er selve definisjonen på harry... men den forandrer fargen i spesielle sol lys.. når det er overskya +++ kansje dt høres harry ut men.. eg har montert sånn film på mangen biler ..som koster ein del:) er rå film hehe.. har ikkje fått lagt ut alle bildene enno men.. http://home.no.net/lkvam2/bilar/bmw%20bilder%20042.jpg eller sjekk sia mi:) www.sotaruter.tk ja eg må ha klistermerke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Er ikke særlig fan av klistermerker. Så, ville ikke skrevet Alpina Tuning når det virkelig ikke er en Alpina. Eller, ville ikke gjort det selv om det var en Alpina. Men det er nå min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Er ikke særlig fan av klistermerker. Så, ville ikke skrevet Alpina Tuning når det virkelig ikke er en Alpina. Eller, ville ikke gjort det selv om det var en Alpina. Men det er nå min mening , okey.. . men noe må eg ha:) er so tam nå.. so er det jo rudskogen snart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 .....ser ut som om det er delte meiningar her .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Svaret sier seg vel selv? - http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker Men vil ikke ha bimmers.no på noen enorme toppstriper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Svaret sier seg vel selv? - http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker Men vil ikke ha bimmers.no på noen enorme toppstriper.. eg ska ikkje ha stor skrift also.. noe sånt som riegertuning styr.. ska ikkje ha bokstaver på 30cm kvar bokstav hehe.. men dere skal få sjå resultatet ein dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Svaret sier seg vel selv? - http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker Men vil ikke ha bimmers.no på noen enorme toppstriper.. ..det er viktigt med reglar for merkevarer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Nå er ikke Alpina styling spess kult da med de dårlig 70 talls stripene sine, med en helt flat og formløs vegg av en front spoiler Men gutta regner vel alpina nesten som orginalt.....???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 Nå er ikke Alpina styling spess kult da med de dårlig 70 talls stripene sine, med en helt flat og formløs vegg av en front spoiler Men gutta regner vel alpina nesten som orginalt.....???? einaste eg kunne ha tenkt meg av det klistermerke til alpina er det som ska stå i fronten.. men får ikkje kjøpt det aleina.. vil ikkje ha di stripene. autoart du har vel sett masse kult ... kom med noe da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå