jcvold Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 når kommer neste fahrfreude? sto på nettsidene til bmwccn at det var distrubuert i uke 29? jeg tror ikke jeg har fått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 I uke 29 ble Fahrfreude nr 2 for året distribuert. Nr 3 har deadline i disse dager, dvs at det kommer nok om noen uker (veldig relativt uttrykk) Hvis du ikke har fått nr2/2005 bør du sende en mail til register@bmwccn.no å fortelle om det. Så får du nok svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 luuurer på om jeg kansje har fått det.bilde av en 330 på forsida? det andre nummeret i "nytt" format? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 ok,da er jeg oppdatert.gleder meg til den neste dvd`en kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 ok,da er jeg oppdatert.gleder meg til den neste dvd`en kommer!! Hva er det snakk om ? Bmw magasin? Film ? Må bare spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Det har kommet en klubbdvd med Fahrfreude 2 ganger tidligere. Den kommer som regel på vårparten en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Divine, det er snakk om medlemsbladet til BMW Car Club Norway. 4 utgaver pr år, og i blad nr 4 (som ofte kommer på nyåret - litt forsinket) har det de to siste årene fulgt med en DVD, med opptak fra det foregående årets banetreff i regi av BMW CCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå