webby Skrevet September 3, 2005 Skrevet September 3, 2005 Har et par ubrukt Puma sko i str 44 til salgs, selges grunnet at de er en størrelse for store. Dette er BMW WilliamsF1 Team modellen mørk blå med sølv på tuppen. Når jeg finner ut åssen jeg legger bilder ut skal jeg få gjort det. Kommer i original emballasje og lapper på, altså helt ubrukt Pris 1400 http://www.thef1store.com/index.html?ta ... lang=en-us
Erik E30 Einum Skrevet September 4, 2005 Skrevet September 4, 2005 Moderert: OT-prat er flyttet til www.bimmers.no/viewtopic.php?p=94993
webby Skrevet September 4, 2005 Forfatter Skrevet September 4, 2005 Her ser du bilde av skoene, hvis jeg har fått det til
Erik E30 Einum Skrevet September 4, 2005 Skrevet September 4, 2005 Jeg innser jo i ettertid at midt iblant alt OT-praten så var det jo faktisk et bilde av de skoene du hadde for salg, men disse ble jo også flyttet... Vel, du har uansett klart å få frem bildet på nytt.
webby Skrevet September 4, 2005 Forfatter Skrevet September 4, 2005 Javisst, fikk det til! Har god tid til litt pusling sånn, mens en er på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå