wcbthomas Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Turteller`n på min 92mod 318is døde plutselig. Hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 dårlig kontakt kansje? er det lys i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Kan være fare for at batteriene som sitter bak turtelleren er tomme. Har en kompis med samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Ble dette fikset? Er det virkelig batterier til turtelleren? Hva skal den med batterier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Har samme problem, er ikkje batterier i mitt (kunne ihvertfall ikkje finne dei) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Ikke helt uvanlig att speedometer til e-36 tar kvelden.. Ta en test å se om det er speedometeret. hold inne tripp teller knappen, vri så om tenings nøkkelen. ikke start. da vil speedo meteret ta en selv diagnose ting. alle nålene vil gå synkront til venstre.. Mulig den prosedyren for å ta den testen er feil, men det finns det folk på forumet her som vet. Hvis ikke så må jeg bare gå ut å sjekke hvordan jeg gjør det Jeg har foresten to speedometer til 4 syl e-36 liggende.. Hvis det er noen som vil kjøpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 det er nok dårli kontakt vil jg tenke mg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå