NSS Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 haha, så nettopp på rangeringene på forumet, også så jeg at det er en som heter: Pingle på heltid? Hvordan får man det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Det kan tildeles av admin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 hmm....lurer på kva som er kriteriet der? Kan amin fortelje...kanskje nokon vil strekke seg etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 he he vittig den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 he he. heldig kar det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Jeg spurte faktisk Gunnar om dette i går, og det var visst noe som var opprettet på "pur f", fordi en bruker her (jeg vet ikke navn/nick - så ikke spør) ikke ønsket militær rangering. Siden det ikke er noen brukere i den kategorien så likte han nok ikke Pingle på heltid særlig bedre heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 trur dette er Tråden! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8010&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Skal ikke se bort i fra det gitt! Jeg søkte litt etter 'pingle' i forumet da jeg oppdaget den nye rangeringen, men fant ikke noe. Ikke så rart, siden den "graden" ikke var nevnt i den tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå