henry Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Er det så enkelt at varmeelementet bare skal byttes ut med frost-pluggen i blokka? hvem side sitter denne pluggen på? Noen som skal ha varmeelemetet rett ved vannpumpa, men skal vel stå i blokka på e36 96 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Jepp det er så enkelt ja. På min M50 motor har jeg montert den på eksosmanifoil siden, helt i bakkant av motoren(det er jo flere plugger i blokka), du velger jo den som er enklest å komme til, lykke til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Jepp det er så enkelt ja. På min M50 motor har jeg montert den på eksosmanifoil siden, helt i bakkant av motoren(det er jo flere plugger i blokka), du velger jo den som er enklest å komme til, lykke til . FEIL!!!! må bruke bruksanvisninga for å finne ut hvilken hull den skal inn i... Er ikke alle frostplugger som har like stor plass på innsiden. du kan risikere at når motorvarmer elemente skal settes inn så går det ikke helt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 http://www.defa.com/doc/800/852.pdf Her står det hvordan DEFA motorvarmer skal monteres. du trenger ikke slå ut noen frostplugg. bare å rengjøre flaten den skal ligge i mot på blokka . ha på sink pasta(følger med varmeren) å skru fast. er enkelt, monterte sånn på gammelbilen til pappa. 520 -01. Lykke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå