MrD Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Skal gjøre en kort historie lang, neida... omvendt. Det begynte med at jeg skulle se på en BMW 318is som en bilmekaniker solgte (drev med opppussing/lakkering/oppretting og selging av biler). Jeg var veldig interessert. Sa ja til kjøpet og vi hadde en muntlig avtale. Jeg kjøpte ett nytt stereoanlegg til bilen med høytalere som han monterte for meg. Til slutt fikk han ikke godkjent bilen og hentet skiltene. Rammenummeret på vognkortet stemte ikke på bilen (uvitende fra selger for øvrig). Bilen ble dratt inn til forsikringselskapet og er det ennå. Jeg har ENDA ikke fått pengene fra stereoanlegget som jeg kjøpte til bilen. Dette er nå et halvt år siden. Jeg ringer og maser og maser. Får aldri pengene. Han lover og lover. Og sist nå skulle han be regnskapskontoret/forsikringselskapet sende over pengene. Men har jeg fått de? Nei. Har ringt sint og forbannet et par ganger og gitt utrykk for mitt sinne. Men nei, får ikke penger...... Nå til slutt ringte jeg med kona og forklarte situasjonen, men ble møtt med NULL forståelse. Ble faktisk frabedt å ringe de hjem mer...... (what?) Kjerringa er tydeligvis av samme ulla som selgern. Hva skal jeg gjøre? Advokat/politianmeldese blir vel kanskje dyrere enn de opprinnelige 2500 kr? Jeg nekter i hvertfall å gi slipp på de 2500 kr som den fyren skyller meg. Kommer til å ringe å "plage" denne mannen hele tiden hvis ikke får pengene, helt til jeg går i graven. Men seriøst, noen tips i denne saken her ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 aldri gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Hva er navnet på denne karen???? Ikke gi deg. folk er sleipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Gå til et inkassobyrå og be dem sende et inkassovarsel for deg!! Sålenge saken ikke blir tatt lenger en det, så koster det deg ikke noe heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Hva med å hente anlegget ut av bilen? Da har du jo tilbake "verdien" ? Så kan du evt selge det videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 politi anmeldelse koster ikke en krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Gå ned og hent anlegget... ta med deg en kompis som er litt svær hvis du har noen. Det hjelper med noen kg bak samtalen Evt. ring og plag han helt til han blir så lei av deg at han gir deg pengene. ALDRI GI OPP. Det er jo det han håper på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 skriv opp nr hans her, så kan vi alle fra bimmers.no ringe han og plage han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Kan vel være vanskelig å hente anlegget om bilen er dratt inn til forsikringsselskapet fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrD Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 vi var oppe å snakka med han idag, fordi han unngår tlf hele tida. Bare surr hele tida. Unnskyldinger på unnskyldinger. Ville nesten ikke snakke med oss. Spurte hvorfor jeg ikke fikk penga. Svaret var at han ikke hadde penger...... Blir så jævla forbanna. Stilte han et ultimatum, var sinna og krass, merket at han ble litt redd. Ble svart med, Ja ja ja, og smelling igjen av døra! IKKE KJØP BIL, LAKKERING, OPPRETTING, FELGER AV DENNE MANNEN ELLER FIRMAET KNUT BERGE BIL! Han heter KNUT BERGE og bor i SKIEN. Knut Berge Nedre Ilenv. 11, 3713 Skien, 35 54 59 56, Mob. 99 20 35 30 Berge Knut Bil Bedriftsv. 46, 3735 Skien, 35 59 09 75, Mob. 99 20 35 30 Firmaet hans er tidligere blitt satt fyr på av noen som ikke liker han, så de har flyttet, vet ikke hvor de holder til nå. Stått saker om han i avisa før....sikkert flere som kjenner til denne IDIOTEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Driver et firma og sier att han ikke har penger,latterlig! 2500,- er jo ikke så mye da. Er vel rett før han går konk kanskje. Sånne fyrer burde vert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Ta saken til Forliksrådet hvis du har papirer/kvitteringer i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Har du tatt kontakt med forsikringsselskapet, som har bilen? å forklart situasjonen for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 At han driver med biler der rammenr ikke stemmer med vognkortet (DVS STJÅLET BIL) sier jo alt om han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå