Hhenrik Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 hvor selges supersprint effektanlegg? har vært inne på felg-inport, men fanr ikke noen priser eller noe. Skal til en e30, såkalt komplett anlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Du må sende mail, eventuelt klikke deg fram til forhandlere. Stive priser de opererer med 11700,- for et grenrør til min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 jeg kjøpte mitt hos Styling-tech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet September 4, 2005 Forfatter Share Skrevet September 4, 2005 okay, var inne på siden, kom bare opp masse med feilmeldinger når jeg finner fram til supersprint, og ingen pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 nei prisene står ikke der... men ring og hør med de... kjempeservice der ihvertfall har handlet omtrendt alt på bilen min der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå