Akopley Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Var I tyskland i vår, og benyttet selvfølgelig anledningen til å besøke ei BMW sjappa.. Bilder av BMW M6.. Vil ha den.. Nice?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Feit bil.. Pris på denne i Tyskland da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Skal prøve å finne ut, husker ikke helt, men dyr er den.. Mener jeg skal ha tatt bilde av prisen.. Kan se om jeg finner det iløpet av dagen Og ja, jeg fant foresten en BMW 316 på den foretningen! Kan legge ut flere bilder hvis ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Mener at prisen skal ligge rundt 120.000 Euro i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Fant ikke bildet, men det kan godt stemme, det blir jo ca 1 mill grovt regnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Ser du har tatt bilde av en m3 innvendig, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Ifølge www.bmw.de er grunnprisen på en M6 pr september -05 på 108.500,- € hvilket med dagens kurs vil si 844.500,- NOK. Ifølge www.bmw.no koster den imidlertid i Norge 1.745.000,- NOK, hvor avgiftene utgjør 844.000,- Det nederste bildet er av en E46 M3 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Ifølge www.bmw.de er grunnprisen på en M6 pr september -05 på 108.500,- € hvilket med dagens kurs vil si 844.500,- NOK. Ifølge www.bmw.no koster den imidlertid i Norge 1.745.000,- NOK, hvor avgiftene utgjør 844.000,- Bare en grunn til å ikke stemme rød/ grønt til Mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Tror du det andre regjeringsalternativet kommer til å gjøre noe drastisk med engangsavgiften da? Og om de gjør det, så blir det garantert økning på en annen skatt eller avgift, slik at inntektene til staten forblir uforandret. Uansett parti, kanskje med unntak av FrPs valgflesk, så er og blir bilen en reinspikka melkeku. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Ja det er sant det du skriver, men et samarbeid mellom SV(nei til bil) og Arbeiderpartiet(ja til flere & høyere avgifter), så får jeg gåsehud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jeg ville hverken fremheve den ene siden eller "sverte" den andre siden, bare påpeke det faktum at uansett regjering eller personlige politiske preferanser så er nok realiteten slik at vi vil få se høye avgifter på bil og bilbruk også de neste fire årene, uansett utfall nå på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Ok, det var nå kansje dumt av meg å gjøre denne tråden så veldig politisk. Ihvertfall så er den nye M6'n meget herlig, så et 3 timers program på Discovery for ett par mnd siden om produksjon av den nye 6'ern, ingen ting er overlatt til tilfeldighetene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Har sett det programmet jeg også, det ble lagt ut på nettet, så jeg lastet det ned og brente på en DVD! Det er når man får et så grundig innblikk i alle prosessene en bilmodell er gjennom før den står klar hos forhandler at man skjønner bil er dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 M6 er berre så strøkent! Kunne tenkt meg å vore der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå