Gå til innhold

på tide :)

WAR_lock
 Share

Anbefalte innlegg

Det var på tide!

Har irritert meg noe enormt over NFS undergroung 1 og 2 som kun har Toyota, Audi, Ford osv. Ingen BMW!!.... Det er for dårlig.

Syns nå forøvrig at Ferrari og Lambo og flere skikkelige kule biler burde vært i slike spill... Ikke bare vanlige familiebiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt OK at også BMW 120i og 330i er med på Gran Turismo, for det er mer realistisk for meg å kjøpe meg en slik bil og kanskje en gang kjøre på Nürburgring med, enn en M3 CSL eller for ikke å snakke om M3 GTR.

Samtidig er jeg glad for at det også er superbiler som McLaren F1 med, for jeg vil aldri få muligheten til å kjøre slike biler selv.

Derfor setter jeg Gran Turismo-serien veldig høyt, siden man kan kjøre alle mulige slags biler der, den er meget realistisk kjøremessig, selv om AI til motstanderne ikke er på topp og man ikke får skader på bilen. Og det er utrolig mange timer med tidtrøyte pr spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt OK at også BMW 120i og 330i er med på Gran Turismo, for det er mer realistisk for meg å kjøpe meg en slik bil og kanskje en gang kjøre på Nürburgring med, enn en M3 CSL eller for ikke å snakke om M3 GTR.

Samtidig er jeg glad for at det også er superbiler som McLaren F1 med, for jeg vil aldri få muligheten til å kjøre slike biler selv.

Derfor setter jeg Gran Turismo-serien veldig høyt, siden man kan kjøre alle mulige slags biler der, den er meget realistisk kjøremessig, selv om AI til motstanderne ikke er på topp og man ikke får skader på bilen. Og det er utrolig mange timer med tidtrøyte pr spill!

------------------

Enig i den, men VELDIG synd at GT ikke kommer til pc... :(:(:(

Har nemlig solgt min PS2, men venter i spenning på PS3 og da håper jeg GT 5 kommer med alle disse fete bilene i bedre HD-oppløsning....

DET BLIR KULT!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...