stianbimmer Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Ka e det som skjer med turtellern!! Den henger seg oppe når bilen e kaldt, og kommer gradvis tilbake når bilen begynner å bli varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 hadde samme problet med min...det varte i 2 uker,så forsvant det av seg selv..skjedde også nøyaktig det samme med en vectra jeg hadde..begge tilfellene oppstod etter bilene hadde vært til lakkering... kan bilen ha blitt så gjennomvarm at evnt. smøremiddel i instrumentet har rennt vekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 hadde samme problet med min...det varte i 2 uker,så forsvant det av seg selv..skjedde også nøyaktig det samme med en vectra jeg hadde..begge tilfellene oppstod etter bilene hadde vært til lakkering... kan bilen ha blitt så gjennomvarm at evnt. smøremiddel i instrumentet har rennt vekk?? ...kan smørjefeitet renne vekk (då skal det bli varmt)?? I ein lakkhall er vel ca 65 grade, og det er ikkje langt frå det i coupeen når bilen står i steikande sol og. Trur problemet ville vore meir utbreid då.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 syns bare det var et merkeli sammentreff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 syns bare det var et merkeli sammentreff... Ja det er heilt sikkert....eg skal ikkje påstå noko.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå