Gå til innhold

Kardang


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke, jeg bytta kardangen på bilen min idag sammen med en venn som er mekaniker, etter at vi skifta den fylte på ny olje, så skulle vi ut på prøvetur, i begynnelsen hørte vi noen rare lyder og etterpå når gassa på til 60.70kmt og slapp gassen, hørtes ut som jeg ble bomba bakfra, seri speilt og der ser jeg deler som flyr bort fra bilen, kjørte til verkstedet igjen og der så vi at hele kardangen hadde sprengt, du kunne se tannhjul,drev å greier ute.

????????????

hva faen kan ha skjedd.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHH er så fuckingssss iritert sur og ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er historien.

Jeg klarte å ødelegge kardangen på bilen min, hørte masse drittlyder fra kardangen og den traff i et eller annet, så tenkte jeg da er det bare å kjøpe en ny en, etter å ha skrevet på ønskes kjøpt emne i mbentusiastklubb.com var det en som sa at han hadde kardang til bilen min og han sa den var til salgs før, men siden ingen kjøpte den så har den bare hvert liggende i garasjen hans og så¨spurte jeg så sa han jeg kunne få den, han bor i stavanger, så jeg prata med han om frakt og sånt,han sa at han skulle til lillehammer om 2dagers tid fra stavanger så han kunne bare ta den med og møte meg i oslo, han ville gi den bort, så bestemte jeg meg for at hvis han kan være så kul og bare gi bort den så vil jeg ikke ta den imot, jeg vil heller gi han litt penger for den, så møttes vi på skedsmokorset og jeg fikk kardangen, 3uker etter så har det lokalet motorsenteret for ungdommer åpent, så jeg og en kompis gikk dit, jekka opp bilen,ut med gamle kardangen, og inn med den nye, fylte på olje og sånt, så skulle vi ut å prøvekjøre, så kjører vi da, og jeg hører lyder fra den nye også, men det var litt annerledes lyder, så kjørte vi noen meter fremme og kompisen min som er mekaniker grubler over hva faen kan dette være, han sier til meg gi kick down og slipp gassen, jeg gjør det, i det jeg slapp gassen skjedde det noe, bilen fikk en bråstopp, det var som om jeg hadde gitt full brems i 100kmt, jeg ser i speilet inne og jeg deler som flyr ut bakfra, stopper bilen med engang ved siden av veien,og så at olja hadde lekka hele veien til vi stoppa, så satt vi der inne og fikk en lattizkick, tok en røyk for å roe ned nervene, så gikk vi ut for å se hva faen skjedde, jeg sier til kompisen min at vi kjører tilbake til verkstedet og sjekker hva som skjedde, så vil ikke bilen kjøre, hadde den i drive og den ville ikke gå frem, så måtte kompisen min dytte bilen, dytta den litt og trilla den halve veien, hadde ringt de andre gutta på motorsenteret om å komme å hjelpe til, fikk bilen på bukk, alle på motorsenteret sto rundt bilen for å se hva faen skjedde, og der nede så vi kardangen hadde sprengt, man kunne se innvendige deler i kardangen med det blotte øyet,delen der mellomakselen sitter på satt løs, skjønnner faen ikke hva som skjedde, vi trippelsjekka alt, men heldigvis så har det ikke hvert skade på drivakselene,mellomakselen og alt annet.

Skal til drammen nå og kjøpe meg en kardang, skal montere dette ikveld, får håpe på at det går bra denne gangen

BE FOR MEG...........

Fiks bilder a :D

har bilder på mobilen til en kompis, skal få prøve å ordne det.

den er på utstilling nå da,på motorsenteret i haugenstua.så det er bare å komme og se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...