øystein Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 nei off...dette ble ikke bra.Får prøve igjen i morgen. Bildene ble altfor små.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 nei off...dette ble ikke bra.Får prøve igjen i morgen. Bildene ble altfor små.. Fikset bildene for deg. Åpne bildene i galleriet før du kopierer adressen. Da får du bildet i den størrelsen som viser på skjermen din. Pen bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Kanonflott bil. Litt kjedelig helt i fronten. Eg elsker e36 cab me hardtop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 få på M-front og M-lister, så blir den helt lik en 325 cab jeg hadde en gang. grattis med en fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Fin bil og fine felger. E36 med hardtop er bare topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Skikkelig nice og clean den der.... keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Denne bilen var virkelig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Flott bil ! ser at eg gledar meg til å putte på hardtopen. Tenkte å ha den i ein lakkhall for tørking fyrst...så ikkje softopen vert fuktskada... Kva gjer du før vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 Takk takk...har ikke lyst å selge den,er veldig fornøyd med den.Litt i tvil. Jeg tar aldri ned caben før den er 100% tørr etter vask f.eks. Før jeg setter på hardtopen lar jeg den stå i garasjen og tørke(hvis den er våt vel og merke:) Pleier og ta kalesjen opp et par ganger i løpet av vinteren for å se at alt er vel... Har fått på 97 front,m speil og hamann eksos hele veien.Så det er rimelig grom lyd i den. Er litt usikker på om jeg vil ha på M fanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 sinnsykt fin bil men den hadde kledd en M fanger eller en annen clean front er litt kjedelig front på den nå men hadde IKKE sagt neitakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 M-fanger er tøft, men jeg må si jeg er usikker på om jeg ville satt den på den bilen der. Den er jo fin som den er, og det er definitivt langt mellom strøkne "originalbiler" når det gjelder E36 for tiden. Flott var den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 Har på følelsen at "alle" har M fanger.Fant en utrolig clean fanger på en E36 fra England i et blad jeg har her som jeg ville ha,men det kokte liksom bort...får se hva det blir til. M-fanger er tøft, men jeg må si jeg er usikker på om jeg ville satt den på den bilen der. Den er jo fin som den er, og det er definitivt langt mellom strøkne "originalbiler" når det gjelder E36 for tiden. Flott var den! Takk skal du ha og jeg er ganske så enig med deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Bilen er nå tilsalgs for 160 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 *host-host* Kjøp & salg *host-host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå