Tore Diesel Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Er det noen som har en radiator til en E21 323, som tilfeldigvis er til salgs? Ønskes så fort som mulig! Eventuellt noen som har peil på om radiatorer fra noen andre modeller, passer inn uten modifikasjoner? (Trengs ikke lenger, har kjøpt)
Custom Edition Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 sjekk ut høggeri via nett..er bare og søke på biltype/modell etc så finner de fram hvor i landet de eventuelt har en denne eventuelt? manuell radiator hvertfall: http://www.nbfbildeler.no/templates/Par ... Id=3137492 jeg pleier og søke via høggeriet her i kr.sund..får fram alle i landet som har det. www.jema.no
Tore Diesel Skrevet September 6, 2005 Forfatter Skrevet September 6, 2005 Ja mulig den kan passe, men i og med at jeg har en 323, og den radiatoren der kom fra en 318, så passer den sikkert ikke. Går ut ifra at min er hakket større, i og med at jeg har 2 sylindre mer. Men uansett takk for tipset, skal sjekke opp litt høggere.
Custom Edition Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 aaaaah..så iukke at den var til 318 i farta jeg..bare søkte opp i full fart men prøv noen høggere..pleier som oftest og dukke opp noe
Tore Diesel Skrevet September 7, 2005 Forfatter Skrevet September 7, 2005 Da ser det ut til at jeg må kjøpe ny. Var plana å prøve å unngå det, men ser ikke ut til at det finnes noen brukte til salgs.
bmwrasaren Skrevet September 7, 2005 Skrevet September 7, 2005 Du kan bruke radiatorer fra E30 Jeg knuste radiatoren min under et løp og jeg fikk ikke tak i til E21 men så lånte jeg en fra E30, passte rett oppi!!
Pedi Skrevet September 7, 2005 Skrevet September 7, 2005 bmwrasaren skrev: Du kan bruke radiatorer fra E30 Jeg knuste radiatoren min under et løp og jeg fikk ikke tak i til E21 men så lånte jeg en fra E30, passte rett oppi!! Ikkje alle modellene fra E30en har rette utløpene, og ei heller innfesting - men ja, de passer i...
Tore Diesel Skrevet September 7, 2005 Forfatter Skrevet September 7, 2005 Ok Gidder ikke noe dill med ombygging av fester og andre slanger etc. Så nå har jeg bestilt ny fra GS. 1220+mva. Hadde faktisk på lager også, så i morra er det tut og kjør.
BimmerKing Skrevet September 7, 2005 Skrevet September 7, 2005 Tore Diesel skrev: Ok Gidder ikke noe dill med ombygging av fester og andre slanger etc. Så nå har jeg bestilt ny fra GS. 1220+mva. Hadde faktisk på lager også, så i morra er det tut og kjør. Litt OT her, emn er det den 323i'en som bruker å stå ved Bussbygg på Skåla? Feit bil i så tilfelle......
Tore Diesel Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 BimmerKing skrev: Tore Diesel skrev: Ok Gidder ikke noe dill med ombygging av fester og andre slanger etc. Så nå har jeg bestilt ny fra GS. 1220+mva. Hadde faktisk på lager også, så i morra er det tut og kjør. Litt OT her, emn er det den 323i'en som bruker å stå ved Bussbygg på Skåla? Feit bil i så tilfelle...... Helt i orden det! Ødelegger ingen tråd likevel Joa det er nok den som står på Bussbygg. Jeg jobber der, så den befinner seg der hver dag. De siste par dagene har den stått der dønn i ro, men jeg håper radiatoren kommer i løpet av dagen. Bilen er ikke strøken, men dersom det ikke dukker opp mye feil og mangler, så skal jeg prøve å ta vare på den, og muligens lakke opp igjen
BimmerKing Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Kjører forbi der hver dag i perioder, og har lagt merke til den E21'n som bruker å stå der. Min første Bimmer var en KNALL rød E21 323i.... Med sperre forøvrig, som jeg selvsagt brøt i stykker..... Den døde etter at han som tok over den kræsjet den ...... Trist! God bil, og ikke minst UTROLIG morsom å kjøre..... Skal du til Våler da Tore?
Tore Diesel Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 Så du kjører forbi der ofte altså. Hmm, langtransportsjåfør da eller, og i tilfelle, hvem kjører du for? Ja er litt vittige biler. Min første bimmer var også en E21 323 faktisk, en ihjælsenka svart matt en, med sota vindu. Men desverre så tok rusta den bilen, pluss diverse andre problem, så den ble solgt billig. Skulle så gjerne hatt sperre på den jeg har nå, så jeg får se hva jeg finner på. Tror ikke det blir tur til Våler på meg i år desverre, har en garasje som jeg holder på med sluttspurten på, pluss at kjerring og unger vil se litt mer til meg for tida. Men må prøve meg på ett og annet treff etterhvert
BimmerKing Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Har kjørt brød til bl.a. Vågane Matsenter ett par år, samt at jeg kjører aviser forbi der av og til. Akkurat nå kjører jeg ikke fast for noen, men holder på med minibusslappen så blir det vel fast på stordrosja på Vestnes tenker jeg. Kjørte for Vestnes Varetaxi før. Du har nok sett den gamle skabbete LT'n jeg for på. Sa opp der pga mye styr å jævelsmakt, så jeg er i utgangspunktet på utkikk etter ny jobb, men jeg jobber mer nå enn når jeg hadde fast arbeid, så det er fristende å fortsette freelans-arbeidingen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå