Espen M33 Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Det regnet mye, men jammen var det morro Bildene fikk jeg forøvrig tilsendt på mail fra en snill impreza driver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 likte possisjonen til den bmwen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 fine bilder og fin bil! hvordan klarte du deg i forhold til de andre bilene/merken som var der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 fine bilder og fin bil! hvordan klarte du deg i forhold til de andre bilene/merken som var der? Tør å påstå at jeg klarte meg forholdsvis bra. Ingen andre som jeg har snakket med som var såpass fornuftige at de hadde laptimer, så tidene som de oppgir blir litt i det blå. Men acr er jo en bane som favoriserer motorsterke biler, så noen kjørte nok raskere enn meg ja. en viss lotus kjørte som vanlig runder 6-7 sek raskere enn meg. Sykt å se hvor godt den bilen sitter i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå