kokfesk Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Driver å skal kjøpe meg e30 nå. Jeg har funnet en som ser ganske grei ut men det begynner å bli litt rust på den, litt i hjulbuene foran, litt i dørkarmene, og ett rusthull ved jekkefeste. Pluss at det må byttes en støtdemper å en bærekule. Ellers er den helt grei. Det er en 1987 320i som har gått 239000, å han krever 25000 for den. Den må være veldig overpriset? Prøvde å legge ut none bilder, men det gikk dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Tja.... Gammel bil, men 25-20 tusen er vel en ok pris det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Mener det er en grei pris jeg..... vil du ha 325 kan du jo komme til meg...min skal selges nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Ellers har jeg en 1986 318i med 177.000km for 14.000 Med bilstein sprint dempere, senkesett og mye nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 25 er kanskje litt drøyt med tanke på alle småtingene som må gjøres..+ at det "bare" er en 320.. er Mye bil til salgs så ta deg tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå