Gå til innhold

Hull i toppen


Filur
 Share

Anbefalte innlegg

Skrudde av toppen i dag for å gi den et nytt strøk med lakk da jeg til min forskrekkelse fant et hull under en gummimatte som er klistret fast i toppen som LMM har ligget på...

Hullet er ikke så stort heller (ett lite skrujern kommer vell gjennom) men det ser ut som det er slått ut et lite stykke. På undersiden er det poppet fast en plate slik at hullet er relativt tett, men ikke luft tett... Er det noe jeg kan fylle i hullet eller er det best å bare skaffe en ny topp????

En M30 3.5l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at jeg er på viddene her, men det på bildet ser da ut som toppdekselet.

Du får kjøpt høyglanspolerte deksler

image_3882_big.jpg

hos http://www.motortechnik.no/ - fant ikke prisen i Norge, men i Danmark koster de litt over en festblankett.

PS: tror den plata som er under der skal være der, det er i alle fall en slik plate på mitt toppdeksel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kan ikke akkurat kalle meg mekaniker :oops:

nå vet jeg ihvertfall forskjellen på toppen og toppdekslet... hadde en kompis innom i dag å fant ut at hullet har oppstått pga slitasje fra skrufestene på LMM etter mange mange mil med kjøring. nå har jeg ordnet ordentlige fetser til den da... skal se i morgen om jeg får tak i kjemisk metall å ordne "Toppdekselet" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...