deltaaaa Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Delebil/motor ønskes. Alt med 2.8liters motor og mer er av interesse som passe til E28. Trenger hovedsakli motor, gear, drivverk, ledningsnett osv. Om du skulle ha dette eller kjenner noen som helst må du bare ta kontakt. E28 er 5-serien av BMW i årsmodellene 1982 t.o.m 1987. Men det virker som andre deler også passer til denne. Det jeg tror passer til 5serien er 7serien men er ikke sikker. Kontakt: Glenn Ålesund telf: 71701830 / 40044349 glenn@adsl.no
BimmerKing Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Delebil/motor ønskes. Alt med 2.8liters motor og mer er av interesse som passe til E28. Trenger hovedsakli motor, gear, drivverk, ledningsnett osv.Om du skulle ha dette eller kjenner noen som helst må du bare ta kontakt. E28 er 5-serien av BMW i årsmodellene 1982 t.o.m 1987. Men det virker som andre deler også passer til denne. Det jeg tror passer til 5serien er 7serien men er ikke sikker. Kontakt: Glenn Ålesund telf: 71701830 / 40044349 glenn@adsl.no Hva slags gear trenger du? Har muligens en autolat du kan få kjøpe billig...... Send meg en PM du, så blir vi nok enige. Holder til i Tresfjorden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå