KjetilO Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Noen som vet hva slags front-leppe dette er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 M5 kansje?? hakke peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Original M5 er annerledes.. hvis det da ikke er forskjell på 3.6 og 3.8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Ligner litt på Rieger, men den har ikke luftinntakene på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Og det er ikke noe 540 greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Dette er 540 leppa ja,samme som eg har på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 ser ut som original 540 leppe ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 Takker Det var det jeg trodde, men jeg finner ikke noe godt bilde i ETK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå