jcvold Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 ville bare få si at jeg syntes bimmers er en genial side for oss bmw entusiaster! jeg er sikker på at etter så mange innlegg som er her,+ alt det andre,så ligger det sikkert nok informasjon til å bygge,style og trimme en BMW!! stå på. kjempeside,jeg får abstinenser hvist jeg ikke får tilgang til denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jeg er helt enig me deg.. Kongeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Enig med dere uten tvil.. Var helt tilfeldig at jeg snublet over denne siden egentlig, og har bare hatt positive inntrykk av dette forumet, samt brukerne her. Har du spørsmål om uansett hva det er, så kan du bite deg i ræva på at du får svar kort tid etterpå... For å ta et eksempel, jeg fikk problemer med kjølesystemet på bilen min, så jeg postet et innlegg her...Fikk svar nesten umiddelbart på hva jeg skulle gjøre:) Jeg er overhodet ingen mekaniker, men fikk en såpass detaljert forklaring på hva jeg skulle gjøre, så jeg fikk det til uten noen problemer.. Dere er alle sammen unike;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 ..ja funkar fint denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Det er sjelden jeg har lett etter noe, også ikke funnet svaret her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagvang Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Det sier litt om sia og kammerat skapet her når forumet fant igjen en stjålet bmw!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Bimmers er konge, har nesten slutta helt å surfe på nettet, når jeg slår på pc'n sjekker jeg outlook'en og går rett inn hit etterpå. Gunnar & CO -keep up the good work . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 kan ikke leve uten denne siden jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 kan ikke leve uten denne siden jeg heller. Når skal du kjøpe deg skikkelig bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Helt tilfeldig kom jeg over denne siden her. Og som rykende fersk BMW-eier var det skikkelig kult at det fantes en side som dette. Stå på ! Utrolig moro med slike rangeringer når man poster innlegg. Det motiverer jo alle til å skrive litt her. Og ikke bare er det piss heller. Mye bra og seriøse folk her. Her blir jeg en stund! TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 ja,det var en tilfeldighet at jeg også fant "bmwguiden" som det hette i "gamle dager" jeg ble sittende i timesvis første gangen,og er innpå ca et par timer hver dag når jeg har tilgang til pc og jeg har selvsagt på "bimmers" klistremerket på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Kjempebra side med mye tips&triks. Ros til grunnleggern!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Oh yes, kjempeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 liker meg her jeg ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Uten tvil den beste siden av de alle yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå