Golden Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Telefon funker ikke, får bare beskjed om å putte inn simkort, men det er jo seff allerede gjort. Noen som vet hva problemet er Bilen er forresten en '02 X5
Erik E30 Einum Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Kanskje SIM-kortet ditt er gammelt? På jobb bytta vi i sommer ut to gamle tjenestetelefoner av typen Nokia 5110 med Nokia 5140, og da måtte vi ha nye SIM-kort, for de nye telefonene aksepterte ikke volt-styrken på de gamle kortene.
johjoa Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Det er mestsansynlig sim-kortet... du får dra innom en elektro butikk (elkjøp, telehuset, expert) og bytte... vanligvis koster det 200kr
Riefarn Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 bytte av sim-kort gjør susen i mange tilfeller av telefoner som er klikk, eller ikke vil funke
ovex Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Nytt SIM-kort koster ingenting. Skal vere gratis ja, men då må du forvente å få det tilsendt frå operatøren (2-3 dg). Skal ein butikk lage det til deg, då er det ikkje uvanleg at det kostar litt... Tidlegare tok me 100,-, men no gjer me det stort sett gratis...i alle fall til våre eigne kundar....
Golden Skrevet September 7, 2005 Forfatter Skrevet September 7, 2005 Sim kortet er helt nytt, er tvillingbrikke... Noen andre forslag takk for forslagene så langt
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Skrevet September 7, 2005 Prøv det andre kortet da. Det skal ikke ha noe å si at det er tvillingbrikke, men man kan jo ikke la noe være uprøvd heller! Tviler på at telefonen er så gammeldags at den MÅ ha gammelt type kort, men det vet vel enten BMW-forhandler eller en oppegående telebutikk. Det er litt vanskelig for oss å vite hva slags telefon som sitter i bilen din, da '02 X5 ikke er en telefonmodell.
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Det er ikke fysisk mulig å sette inn et SIM-kort feil vei, for det ene hjørnet er skråskjært.
Cappel Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Det er ikke fysisk mulig å sette inn et SIM-kort feil vei, for det ene hjørnet er skråskjært. Hvis det er fullsize simkort, slik som det er på min 02 E46, er det fullt mulig å sette det inn feil vei!
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Den typen kan settes feil vei ja, men jeg trodde ikke noen telefoner brukte den typen SIM-kort lengre. Sist jeg hadde slik telefon var i 1996, en Motorola Microtac 5200. Men det er kanskje fortsatt vanlig på biltelefoner?
Golden Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 Er et sånn stort sim kort ja, har også prøvd alle veier. Telefonen er forresten helt ny, den forrige ble stjålet Får bare opp "please insert sim card"...
bjalle Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 På e39 er det kortleser både i bagasjerommet og i bilen under telefonen,jeg måtte bruke den i bagasjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå