M3Cecotto Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Noen som veit om flere warsteiner m3 til salgs forutenom den i åndalsnes eller hvor den var.. Flotte biler igrunn Noen som veit litt mer om denne typen, er det bare lakk,dekor som er spes på de fleste - eller er det faktisk noen originale der ute enda?? Er litt blank på denne typen, need inputs! Gi gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 det står et karr. til salgs på autodb.no .... ikke en orginal bil og den er helt ribbet og mannen skal vel ha 95k.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 warsteiner er veldig vanskelig å få tak i, men du kan jo kjøpe en vanlig M3, stive den opp skikkelig også bestille dekor et eller annet sted hvor de trykker dekor på folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Som NSS sier, det er nok veldig vanskelig å få tak i en ekte Warsteiner, altså en M3 brukt i DTM for 15 år siden. Jeg tror forøvrig ikke jeg ville hatt en så ekstrem bil selv! Greit nok at motoren er trimmet til 300hk+uten turbo, og det er flusst av gromdeler i alle bauger og kanter på den, men man skal da faktisk bruke og vedlikeholde bilen også, uten å fullstendig blakke seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Som NSS sier, det er nok veldig vanskelig å få tak i en ekte Warsteiner, altså en M3 brukt i DTM for 15 år siden. Jeg tror forøvrig ikke jeg ville hatt en så ekstrem bil selv! Greit nok at motoren er trimmet til 300hk+uten turbo, og det er flusst av gromdeler i alle bauger og kanter på den, men man skal da faktisk bruke og vedlikeholde bilen også, uten å fullstendig blakke seg... Dessuten så vil de vel by på visse problemer å bruke en ex-DTM bil på vanlig måte. Man er god om man får registrert en sånn for gaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 Hadde ikke i tankene å skaffe meg en klin original en, det blir som dere sier vel ekstremt. Ingen som har vært borti noen som lager slik dekor, eller tilsvarende - er ikke bare å hive seg rundt å klistre på merker i histen og pisten. Jeg synes at det karosseriet til 95k var vel dyrt Men den type karosseri, samt turbomotoren på autodb hadde vært noe! Gi gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 mester reklame tlf35529590 di kan lage slik dekor. bare henvis til min gamle bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=860317 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Den linken viser til samme bil som Csiturbo nevner i det nest øverste innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå