Gå til innhold

Warsteiner m3

M3Cecotto
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som veit om flere warsteiner m3 til salgs forutenom den i åndalsnes eller hvor den var.. Flotte biler igrunn :)

Noen som veit litt mer om denne typen, er det bare lakk,dekor som er spes på de fleste - eller er det faktisk noen originale der ute enda??

Er litt blank på denne typen, need inputs! :)

Gi gass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som NSS sier, det er nok veldig vanskelig å få tak i en ekte Warsteiner, altså en M3 brukt i DTM for 15 år siden. Jeg tror forøvrig ikke jeg ville hatt en så ekstrem bil selv! Greit nok at motoren er trimmet til 300hk+uten turbo, og det er flusst av gromdeler i alle bauger og kanter på den, men man skal da faktisk bruke og vedlikeholde bilen også, uten å fullstendig blakke seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som NSS sier, det er nok veldig vanskelig å få tak i en ekte Warsteiner, altså en M3 brukt i DTM for 15 år siden. Jeg tror forøvrig ikke jeg ville hatt en så ekstrem bil selv! Greit nok at motoren er trimmet til 300hk+uten turbo, og det er flusst av gromdeler i alle bauger og kanter på den, men man skal da faktisk bruke og vedlikeholde bilen også, uten å fullstendig blakke seg...

Dessuten så vil de vel by på visse problemer å bruke en ex-DTM bil på vanlig måte. Man er god om man får registrert en sånn for gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke i tankene å skaffe meg en klin original en, det blir som dere sier vel ekstremt. Ingen som har vært borti noen som lager slik dekor, eller tilsvarende - er ikke bare å hive seg rundt å klistre på merker i histen og pisten. Jeg synes at det karosseriet til 95k var vel dyrt :shock:

Men den type karosseri, samt turbomotoren på autodb hadde vært noe! 8)

Gi gass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...