Runar-CSi Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 hvordan vil en S38b36 motor fungere uten lambdasonde???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 ingen som vet noe??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 750ia Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Ikke så lurt uten lambdaen du. Den vil gå ujavnt på tomgang, bruke mye bensin, gå dårlig og til slutt ødelegge katalysatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Ikke så lurt uten lambdaen du. Den vil gå ujavnt på tomgang, bruke mye bensin, gå dårlig og til slutt ødelegge katalysatoren. Hmm... okey... da får jeg hive på en etterhvert, med de bensinprisene som er her til lands akkurat nå så sparer man vel inn igjen de kronene.. Men den starter vel uten da... Er det som er det viktige akkurat nå.. Katalysator? Nei den har vi ikke sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Ikke for å ødelegge tråden men merkes det gått hvis lamdasonde ikke fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Ikke for å ødelegge tråden men merkes det gått hvis lamdasonde ikke fungerer? Det varierer veldig. Jeg vet med sikkerhet om at M20B25 er kjørt uten lambda og den fungerte helt lytefritt. Om man ser bort fra et vel høyt bensinforbruk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 har aldrig kjørt min med lambdaen (skrives d sånn?) kobla i ... Den bruker ganske mye bensin.. Vil jeg merke at den går bedre om jeg kjøper ny? 520i 24v m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Har du eller skal du chippe csi? Den går bare i nødprogram med litt fet blanding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Har ikke chip for øyeblikket nei... men må ha før den skal på veien... må få bort den jævla fartsperra....Vil en eventuel chip gjøre at lambdasonden ikke trengs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå