|_BMW_| Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Har bestilt meg nye angel eyes, venter bare på og få de i posten! Er det mye styr og bytte disse selv? Noe jeg bør huske på? det er forøvrig Xenon lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Min far har nettopp byttet på sin '00 520ia til fk automotive sine lykter. Tror d var litt stress å bytte lyktene. Gikk noen timer før alt satt som d skulle. du må hvertfall dele lykten i 2 deler før du skal ta den gamle ut og den nye inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Jeg brukte 20 min på hver side, du skal ikke dele noen lykt du skal bare fjerne en list og ett plastdeksel under lyktene som skal over på de nye,pluss at du må bøye litt på påfyllingsrøret til Ac.Før du begynner må du kjøre inntil en vegg og merke lyspunktene så du kan ta en lysjustering med de nye lyktene.Lykke til med jobben og les bruksanvisning nøye før du begynner.På www.bmwdiy.info finner du også noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Nå er nye lykter på plass både forran og bak, ble MEGET fornøyd;) Eneste var at kontakten til blinklysene og parklysene (angel eyes ringene) ikke passet rett over... Finnes det noen form for adapter??? Noen som har vært borti det??? Det er snakk om orginale Hella facelift lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbenf Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Fulgte med adapter da jeg kjøpte mine Hella facelift hos Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 På hella følger adapter med i pakken,ring og spør der du kjøpte lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 fikk adapter i dag, ble konge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå