Classs Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Tenkte jeg skulle skifte en list på støtfanger bak på en E34, men fikk seff litt problemer. Listen er på siden på støtfangeren. Se bilde (del D) Prøvde jo bende denne ut med en skrutrekker, men så at den på en måte gikk under den andre listen. Prøvde å få den av men måtte gi opp da det så ut til jeg ville ødelegge heile shitet. Noen forslag? Flaut flaut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Er kanskje tryggest å ta av hele fangeren først? Lettere å demontere lister o.l da uten å ødelegge dem. Tar ikke så lang tid heller, og da ser du innfestingen skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 På min E36 er det bare å dra dem forsiktig av (passe på så man ikke "knekker" de). når jeg bytta midtfeltet på bakfangern tok jeg bare en skrutrekker innunder på den ene siden og dro den forsiktig av. hviss du drar midtfeltet ditt litt av så vil du vel kunne få løs sidelista også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Er kanskje tryggest å ta av hele fangeren først? Lettere å demontere lister o.l da uten å ødelegge dem. Tar ikke så lang tid heller, og da ser du innfestingen skikkelig. Får vel ikke av fangeren uten å ta av listene først, siden festene er under listene.. På min E36 er det bare å dra dem forsiktig av (passe på så man ikke "knekker" de). når jeg bytta midtfeltet på bakfangern tok jeg bare en skrutrekker innunder på den ene siden og dro den forsiktig av. hviss du drar midtfeltet ditt litt av så vil du vel kunne få løs sidelista også.. Jepp Og de på sidene er det en "skyve-mekanisme" på..du må trykke de bakover (tror jeg)..ikke dra rett ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 du må ta av den bak først...går veldi greit på min..den på siden skyves så forsiktig bakover og lirkes utover til slutt..et bredt flatt skrujern er til god hjelp...og tålmodighet selfølgeli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå