Gå til innhold

Skifte en støtfangerlist?

Classs
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skifte en list på støtfanger bak på en E34, men fikk seff litt problemer.

Listen er på siden på støtfangeren.

Se bilde (del D) 1167.gif

Prøvde jo bende denne ut med en skrutrekker, men så at den på en måte gikk under den andre listen.

Prøvde å få den av men måtte gi opp da det så ut til jeg ville ødelegge heile shitet.

Noen forslag? Flaut flaut :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min E36 er det bare å dra dem forsiktig av (passe på så man ikke "knekker" de). når jeg bytta midtfeltet på bakfangern tok jeg bare en skrutrekker innunder på den ene siden og dro den forsiktig av. hviss du drar midtfeltet ditt litt av så vil du vel kunne få løs sidelista også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje tryggest å ta av hele fangeren først? Lettere å demontere lister o.l da uten å ødelegge dem. Tar ikke så lang tid heller, og da ser du innfestingen skikkelig.

Får vel ikke av fangeren uten å ta av listene først, siden festene er under listene.. :wink:

På min E36 er det bare å dra dem forsiktig av (passe på så man ikke "knekker" de). når jeg bytta midtfeltet på bakfangern tok jeg bare en skrutrekker innunder på den ene siden og dro den forsiktig av. hviss du drar midtfeltet ditt litt av så vil du vel kunne få løs sidelista også..

Jepp :) Og de på sidene er det en "skyve-mekanisme" på..du må trykke de bakover (tror jeg)..ikke dra rett ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...