truck_driver Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Heisann jeg har sota baklykter på bilen min, de er sota med lakk ikke ferdigsota fra fabrikk altså, jeg vil gjerne ha vekk sotinga, noen som vet hva jeg skal bruke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 prøv aceton eller lynol.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 prøv aceton eller lynol.... Kombinert med fin stålull hvis det sitter godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Stålull funker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Neglelakk fjerner funker flott, og du får kjøpt d på rema'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Neglelakk fjerner funker flott, og du får kjøpt d på rema'en. Det gjør du vel med stålull også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Jo, men stålull lager riper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Og neglelakkfjerner består jo i hovedsak av nettopp aceton! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Takk takk allesammen det funka fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jo, men stålull lager riper Ripene forsvinner med litt rubbing de blir som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 jeg hadde sota lyktene mine med sotespray og den letteste måten å fjerne faenskapet på var å spraye på mer sotespray og tørke av med fille! den gamle sotinga "kokte" sammen med den nye og det var lett å tørke av, vasket så lyktene med tynner for å få vekk de siste restene og så polerte jeg de! og nå er de like "stygge" som når de blei levert for 20 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jeg kjøpte en boks med "remover" der jeg kjøpte lyktelakken! Fungerte bra den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå