Rope Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Her om dagen møtte jeg en gammel venn og begynte å snakke om biler og forskjellige "bil klubber" Da nevnte jeg at jeg var medlem av bimmers.no og han sa bare: "Fy faen de har jeg hørt om, de er klin gærne de. Det var de som jakta på karen som hadde stjålet bil å greier!" Så jeg måtte bare bekrefte det, ja vi er klin gærne og ingen skal stjele bil fra noen av oss. trur foresten det blir drit bra når folk setter på klistre merkene på bila sine, så kan folk lese å peke.' For vi er den tøffeste gjengen i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Hehe..beryktet faktisk..ikke verst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 ja tror det blir god reklame og sende et sett klistremerker til alle som er medlem i bimmers, god reklame! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 ja tror det blir god reklame og sende et sett klistremerker til alle som er medlem i bimmers, god reklame! Skulle det vært aktuelt måtte jeg begynt å ta betalt for medlemsskap! Det hadde blitt MANGE titalls tusen i klistremerker. Har ingen planer om å ruinere meg på disse sidene... Så dere må nok handle om dere vil ha. Det er fortsatt flere igjen, så løp & kjøp: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker Hvis noen som skal til Våler på lørdag vil ha så er det bare å ta kontakt der borte, evt. avtale på forhånd. Kommer til å kjøre bilen på avataren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagvang Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Har merke bak på bayern jeg!! mange som har kommentert det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Her om dagen møtte jeg en gammel venn og begynte å snakke om biler og forskjellige "bil klubber"Da nevnte jeg at jeg var medlem av bimmers.no og han sa bare: "Fy faen de har jeg hørt om, de er klin gærne de. Det var de som jakta på karen som hadde stjålet bil å greier!" Så jeg måtte bare bekrefte det, ja vi er klin gærne og ingen skal stjele bil fra noen av oss. trur foresten det blir drit bra når folk setter på klistre merkene på bila sine, så kan folk lese å peke.' For vi er den tøffeste gjengen i byen Hva skal jeg sette på bilen min da? Gal mann, ikke rør? Godt at det setter litt spor rundt omkring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Hahah, rått INGEN får stjele bil fra noen av oss nei, da sliter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.. Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Jepp jepp. Da har jeg kjøpt meg en bimmer forsikring. Regner med dere i bergen vi passe godt på bilen min nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Skulle det vært aktuelt måtte jeg begynt å ta betalt for medlemsskap! Det hadde blitt MANGE titalls tusen i klistremerker. Har ingen planer om å ruinere meg på disse sidene... Så dere må nok handle om dere vil ha. Det er fortsatt flere igjen, så løp & kjøp: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker Hehe skjønner jo det! Tror nesten jeg skal bestille meg noen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Hvis noen som skal til Våler på lørdag vil ha så er det bare å ta kontakt der borte, evt. avtale på forhånd. Kommer til å kjøre bilen på avataren min. Har du med deg merker som vi kan kjøpe der? Vi du at vi skal forhånds bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Har du med deg merker som vi kan kjøpe der? Vi du at vi skal forhånds bestille? Egentlig så kan vi bare si det sånn at dere kan kjøpe der og da. De tar ikke så stor plass, så jeg tar med de jeg har igjen, og trenger derfor ikke noen beskjed på forhånd. Bare ha med dere cash og i akkurat, siden jeg ikke nødvendigvis har vekslepenger. Frakten på 10,- frafaller såklart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Gunnar da, du tjener jo kjapt inn igjen bensin Horten - Våler t/r om du krever inn frakten! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Hvor er det folk har satt klistre merkene egentlig? tenkte på bakruta?? noen bedre forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Gunnar da, du tjener jo kjapt inn igjen bensin Horten - Våler t/r om du krever inn frakten! ;) ..her er ein forretningsmann Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 kult! vi er gærne faktisk.har klistremerke jeg og,og er kraftig inponert over at bilen blei funnet igjen! det er nesten som at man håper på at noen skal sjele bilen min,slik at jeg kan etterlyse den hos the bad boyz på bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå