Gå til innhold

VI ER GÆRNE!

Rope
 Share

Anbefalte innlegg

Her om dagen møtte jeg en gammel venn og begynte å snakke om biler og forskjellige "bil klubber"

Da nevnte jeg at jeg var medlem av bimmers.no og han sa bare:

"Fy faen de har jeg hørt om, de er klin gærne de. Det var de som jakta på karen som hadde stjålet bil å greier!"

Så jeg måtte bare bekrefte det, ja vi er klin gærne og ingen skal stjele bil fra noen av oss.

trur foresten det blir drit bra når folk setter på klistre merkene på bila sine, så kan folk lese å peke.'

For vi er den tøffeste gjengen i byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja tror det blir god reklame og sende et sett klistremerker til alle som er medlem i bimmers, god reklame! :lol::lol:

Skulle det vært aktuelt måtte jeg begynt å ta betalt for medlemsskap! Det hadde blitt MANGE titalls tusen i klistremerker. Har ingen planer om å ruinere meg på disse sidene... ;)

Så dere må nok handle om dere vil ha. Det er fortsatt flere igjen, så løp & kjøp: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker

Hvis noen som skal til Våler på lørdag vil ha så er det bare å ta kontakt der borte, evt. avtale på forhånd. Kommer til å kjøre bilen på avataren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen møtte jeg en gammel venn og begynte å snakke om biler og forskjellige "bil klubber"

Da nevnte jeg at jeg var medlem av bimmers.no og han sa bare:

"Fy faen de har jeg hørt om, de er klin gærne de. Det var de som jakta på karen som hadde stjålet bil å greier!"

Så jeg måtte bare bekrefte det, ja vi er klin gærne og ingen skal stjele bil fra noen av oss.

trur foresten det blir drit bra når folk setter på klistre merkene på bila sine, så kan folk lese å peke.'

For vi er den tøffeste gjengen i byen

Hva skal jeg sette på bilen min da? Gal mann, ikke rør? :)

Godt at det setter litt spor rundt omkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det vært aktuelt måtte jeg begynt å ta betalt for medlemsskap! Det hadde blitt MANGE titalls tusen i klistremerker. Har ingen planer om å ruinere meg på disse sidene... ;)

Så dere må nok handle om dere vil ha. Det er fortsatt flere igjen, så løp & kjøp: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker

Hehe skjønner jo det! :D Tror nesten jeg skal bestille meg noen! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du med deg merker som vi kan kjøpe der? Vi du at vi skal forhånds bestille?

Egentlig så kan vi bare si det sånn at dere kan kjøpe der og da. De tar ikke så stor plass, så jeg tar med de jeg har igjen, og trenger derfor ikke noen beskjed på forhånd. Bare ha med dere cash og i akkurat, siden jeg ikke nødvendigvis har vekslepenger. Frakten på 10,- frafaller såklart... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...