hanzen99 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 hei! Jeg har en BMW 320i 91 mod. jeg har original hatthylle og det er 5" høytalere i. hva burde jeg gjøre for å få dette tilpasset til 6x9" høytalere? jeg trenger hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Du trenger braketter til 6*9. De får du på bilstereosjapper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 va med og kaste 6*9 enne og montere et skikkelig frontsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzen99 Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 ka du har å tilby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzen99 Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 va med og kaste 6*9 enne og montere et skikkelig frontsett? ka du har å tilby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå