Aama_Racing Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Vet du om noen nettsider hvor de selger BMW deler BILLIG!!?interiør og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Se til høyre på skjermen din på linkene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 men tenkte på noen utenom de der? trenger mye deler og økonomien er heller dårlig:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Skal du ha det billigere en Os, må du vel helst på Knox`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Bil som hobby og dårlig økonomi går dessverre ikke særlig godt sammen. Huggere er det billigste vil jeg tro, www.osbildeler.no har en del interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 vet d passer dårlig, men bare midlertidig da, har akkurat skaffet meg jobb, gått uten i mange måneder nå¨:S Utrolig kjedlig:S hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Du får gjøre som oss andre ærlige og rederlige, ta tæring etter næring. Alternativt så kan du jo se på om det er noe annet du kan spare på: - Handle billigere mat, følge med på tilbud i butikkene. Kjøp billig og legg i frysern. Snop og brus er dyrt. - Redusere eller kutte ut evt. tobakk og alkohol - det er dyrt det! - Spare strøm: Ta på en ulljakke, og slå av lys i rom du ikke bruker. Slå TVn HELT av - ikke bare med fjernkontrollen. Vask klær når det er full maskin, tørketrommel suger strøm. - Redusere eller kutte ut evt. kabel-/parabol-abonnement. - Det finnes kanskje et rimeligere internettabonnement enn det du har? - Redusere telefonbruk - vurdere typen abonnement. - Redusere bilkjøring, kanskje ikke det morsomste når bil er hobby, men bensin koster 12-14 kr literen (95/98 okt). - Redusere eller kutte ned på andre luksusartikler som ukeblad, DVD, kino osv. Når jeg leser det jeg har skrevet så innser jeg at jeg høres minst så gammel ut som jeg er... Men om det er en trøst, selv om jeg kan teorien, så klarer jeg ikke å følge så mange av de punktene der jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Den oppskriften der var ikke dum Einum, hadde kansje blitt litt grå å kjedelig hverdag, men penger hadde man spart . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Du får gjøre som oss andre ærlige og rederlige, ta tæring etter næring. Alternativt så kan du jo se på om det er noe annet du kan spare på: - Handle billigere mat, følge med på tilbud i butikkene. Kjøp billig og legg i frysern. Snop og brus er dyrt. - Redusere eller kutte ut evt. tobakk og alkohol - det er dyrt det! - Spare strøm: Ta på en ulljakke, og slå av lys i rom du ikke bruker. Slå TVn HELT av - ikke bare med fjernkontrollen. Vask klær når det er full maskin, tørketrommel suger strøm. - Redusere eller kutte ut evt. kabel-/parabol-abonnement. - Det finnes kanskje et rimeligere internettabonnement enn det du har? - Redusere telefonbruk - vurdere typen abonnement. - Redusere bilkjøring, kanskje ikke det morsomste når bil er hobby, men bensin koster 12-14 kr literen (95/98 okt). - Redusere eller kutte ned på andre luksusartikler som ukeblad, DVD, kino osv. Når jeg leser det jeg har skrevet så innser jeg at jeg høres minst så gammel ut som jeg er... Men om det er en trøst, selv om jeg kan teorien, så klarer jeg ikke å følge så mange av de punktene der jeg heller! Det der hadde blitt noen $$$$ iløpet av et år.... kansje jeg skal begynne å vurdere ting på den listen der så kansje jeg blir ferdig med prosjektet også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Hvis du konsekvent gjennomfører alt det der så sparer du atskillige monatos i året, ingen tvil om det! Men det er så vanskelig å gå ned i levestandard når man har blitt vant til noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå