|bullseye| Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Bilen min den går på høyt turtall, mellom 3000/3500 på turtall. å fjusker å går vondt. er den under 3000 omdreninger så får j ikke gitt full gass, den går ikke opp i turtall i det helle tatt. men hvis den er over 3500 så kan j gi full gass. men enn gang den blir varm så blir den sånn, da den er kall så går den som bare det. også en anna ting. det er en liten boks som har blitt teipa, som den går en vakium slange inn på. å ei kontakt med 2 ledninger på. er skikkelig jalla gjort da j fikk den. hva er den tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 ta bilde av den snodige boksen og legg det ut her da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Ja gjør det,for de motorene har to forskjellige sprut.Og den gamle med kaldstart dyse er det noe jævli med vakum slanger og dingsebomser på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 det er nok den gamle typen ja, for det kryr av vakium slanger på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Bilen min den går på høyt turtall, mellom 3000/3500 på turtall.å fjusker å går vondt. er den under 3000 omdreninger så får j ikke gitt full gass, den går ikke opp i turtall i det helle tatt. men hvis den er over 3500 så kan j gi full gass. men enn gang den blir varm så blir den sånn, da den er kall så går den som bare det. Høres ut som om pluggene dine har tatt kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 ja kan nok hende det får prøve det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 men det funka ikke, så j kjøper ny bil men en motor som går, orker ikke no mer tull med de gamle motora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Bra man holder motet oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Synes dette høres ut som problemer med automatchoke. I og med at den går som vanlig når motoren er kald, når motoren blir varm, og choken fortsatt henger på kan du få symtomer som dette. Har ikke så mye erfaring med BMW motorer, men andre bilmerker (VAG) har en løsning med at det er en fjær som stenger spjeldet for luft helt tilmotoren bli varm, og dermed blir fjæra varm og åpner for mer og mer luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 noen som har peiling på hvor den choken sitter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 ingen som har det???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 nei,ingen som har det-på din motor,du har innsprut-ikke forrusker. Mulig kaldstarten har hengt seg opp,napp av kontakten til den dysa som sitter på toppen av innsugen mot eksos når bilen blir varm og se om den blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 ok, da får j prøve det da:) håper dette funker da, takk for gode råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 ja det funka det gikk kanske bra å. den spin da på 1. 2 gir på bar asfalt å da ikke værst. hehe takk for et godt råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 nå er det ikke gnist på den nå, er strøn på coilen, men ikke knist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå