Devileh Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Hei folkens... Kjøpte min første bil for noen uker siden nå. 1982 525i. Den har gått langt, 305 tusen faktisk. Men har fått god overhaling av forrige eier. Går som en klokke.... Men det elektriske er det noe rusk som jeg ikke finner ut av i! Når jeg skrur på hovedlysene, nekter frontlysene å skru seg på! Alle andre lys lyser konstant. Blinkelys, bremselys, hele pakka. Langlys, blinkelys/nødblink reagerer ikke når jeg bruker bryterne. Men alt funker når jeg bare skrur på parklysene. Har prøvd å bytte releene i sikringsboksen men det hjalp lite. Håper noen av dere har noe visdom å komme med fordi dette gjør jo at jeg ikke kan kjøre når det er mørkt ute! Lyser forresten på "Abblendlicht" i checkcontrollen. Kan vel umulig være noe så enkelt som ødelagte pærer? Da ville vel neppe alle andre lys blitt så merkelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devileh Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 *bump* Vil gjerne ha hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå