Riefarn Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 SKAL ha turbo til min E36 320, og lurer på hva det er jeg trenger, finnes det noen bra kit, evt pris? må vel være noe som ikke koster 40-50000? Vil helst ha svar fra noen som vet dette, ikke tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Mosselman er et kit som blir brukt mye og som er bra. litt usikker på pris i farta men koster ikke skjorta hvertfall. 0,4 bar opererer dem med og 205hk da på en 320..noe som skal gi et godt fraspark vil jeg tro http://www.autopower.no/turbo/turbo.HTML Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 var inne hos autopower å så på det nå... mener å huske jeg har hørt pris før, men får ta en tlf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 god kvalitet på det hvertfall..og ødelegger ikke motoren din løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 hehe... løp å kjøp du er ikke født med penger i lomma men skal nok få det på i løpet av en stund.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 hehe... løp å kjøp du er ikke født med penger i lomma men skal nok få det på i løpet av en stund.. hehe http://www.pure-pf.com/ hør med di.. dit skal eg:) neste år hehe... for 20tusen ferdigmontert sto det i eit max blad. det nye norske bladet.. der fekk du på ein 320 250 hk... heilt orginal ellers var motoren.. skriv ein mail du.. å so får eg høre hva di sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Finnes meget rimelige turbokit til BMW 6ere på Ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Hmm.. fant ikke noe nå i farten, men har sett før. Fra firma. Det firmaet selger utenom også, til en rimelig penge. Husker ikke hva de het, og heller ikke hvor linken kom fra. Enten var det her eller BMWCCN-forumet tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 er ikke født med penger i lomma Nei, det kan så være - men å bygge turbo er en "graverende" kostnad. Enkelt og greit. Såklart at det går an å bygge "low-budget" med brukte komponenter, men det blir for dumt på en god bil. Turbo-konvertering trenger ikke å koste skjorta, men billig er det ikke uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Autopower skulle hvertfall ha 42.000kr for et turbokit til min 325i. så kommer montering i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 hehe... løp å kjøp du er ikke født med penger i lomma men skal nok få det på i løpet av en stund.. hehe http://www.pure-pf.com/ hør med di.. dit skal eg:) neste år hehe... for 20tusen ferdigmontert sto det i eit max blad. det nye norske bladet.. der fekk du på ein 320 250 hk... heilt orginal ellers var motoren.. skriv ein mail du.. å so får eg høre hva di sier.. da tror jeg du har lest feil, eller bladet har skrevet feil. de tar ca 50000,- svenske for ett bolt-on turbokit til din bil + evt montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 PPF's Turbo-kit til 50 lapper er vel til 325i - og 400+ hester ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Pure PF har ikke kit til 20.000kr som det sto i Max Power, det billigste de har er til 50000kr og 400hk på 325. Jeg har henvendt meg til dem og spurt. Det jeg vet av ting er enem i sverige, de har kompressor kit, med lysholm skrukompressor til ca 30000NOK.. Dette skal gi 45% effektøkning! Alt slikt som dette koster bra mye penger til slutt, det er ikke bare innkjøp av delene og montering, men mye rundt det også som koster penger. Så det blir fort dyrt, men det er vel verdt det. Jeg brenner selv for et kompressorkit, men har ikke penger til det i skrivende stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 det billigste er å kjøpe brukt!! følg litt med på autopower.se. mange greie kit tilsalgs. http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=171980 http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=171980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå