Gå til innhold

Turbo til E36 320


Riefarn
 Share

Anbefalte innlegg

Sist eg snakkte med autopower om turbo så kostet det kit'et de har til 320 ca 40000 med alt,dette var for 2 år siden, men har sett at de engang iblandt har hatt tilbud på de samme settene til 25-30k, ikkje så lenge siden de hadde et tilbud til 318i for 27000kr..så følg med, kanskje det kommer nye tilbud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor absolutt turbokit? hvis jeg var intressert i å bare øke trykket det org.motor og komponenter tillot,så hadde jeg gått for et kompressorkit.enkelt og greit.skal du videre herifra(over 250 på 320) betyr det så store inngrep i alt fra motor til drivverk,kjøling,bremser osv at man kan ikke drive å snu på kronene. men hva er det man har m3 til egentlig? koster noen lusne kroner mer,men det er LOVLIG,alt er dimensjonert og det holder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skaffer turbomanifolder, for de som trenger det.. Til M50\52. (PM for de som er interesserte)

Jeg har 3 oppsett til min motor - 320 - som jeg har laget på egenhånd.

2 for turbo, og et kompressor oppsett.

Jeg har også hatt dette i planene, men det er ikke bare bare.. Mye vil ha mer!

Har funnet ut at det er mye lettere å kjøpe en bil som har FI fra før, enn å montere det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pris på turbo sett til min E36 325i hos PPF i sverige 55000 da fikk jeg 402hk@565nm

55000 skr

men har noen bris på kompressor kit til disse motorne??

Hvordan er holdbarheten til det turbosettet ditt? Mye skruing?

Hvis du går inn på den siden så er et ikke så dyrt for delene som: grenrør, turbo osv... så i den prisen trur jeg nesten at de spanderer på med smidde stempler og veiv, er ikke sikker med rådene.... virker jo seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...