antiloop Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Hva er det som får folk til å gjøre slikt med en bil som i utgangspunktet er en nydelig bil!? Ser jo ut som en båt... www.finn.no/finn/car/object/;?finnkode=6067459 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Hehe, jeg har sett den bilen "live" og den er ikke akkurat min favoritt. Men hver sin smak heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Var helt forferdelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 heelt utrolig stygt..UFF!! skjønner ikke at folk bruker penger på den monsterface-stylinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Stakkars bilen har fått kusma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 dyrt var det oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Langt ifra min smak! :-& Stakkars bilen har fått kusma... Det var den beste kommentaren hittil! Lo godt av den Aguilera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Ikke rart det blir dyrt, når eieren til og med har bygd om kjerra til forhjulsdrift!! Eller....Er det en meget godt kamuflert Auda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Grusomt. "Bilen har fått kusma" = Konge kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Aaaarrrrggghhhh!!!!!!! Fikk sure oppstøt av denne. Har sett den i stavanger området mangen ganger. Blir fysisk kvalm hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 har vel kommentert den "bilen" der før.. ser ut som eieren er både blind og rusa når han har handlet det der.. uten tvil det styggeste man kan ha på en bmw!! å Den drømmeprisen da.. fysj..nå mista jeg matlysta rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 På det ene bilde viser eiern ræva til bilen, det burde alle andre gjort også for den bilen vakke mye snerten nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 åharregudda.. styggaste bilen.. han så har designa den stylingen sko de vart skuddpremie på!! hadde gladeligt vart me eg.. men nesten 160k for den bilen e jo skamdyrt.. off.. hadde an vore orginal å strøken hadde an nesten vore mer verdt syns eg... btw.. heftelse på 140k på den.. ups Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Kanskje vi skulle begynt med månedens styggeste bil her inne der vi har f.eks. 10 alternativer hver måned, som vi kan stemme på.. til slutt i måneden blir "vinneren" kåret.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Heldig med det bilde der like fin rompe på han som bmw'n :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå