BMWPower Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Pga av ny jobb situasjon må jeg kanskje se meg nødt til å selge go bilen min Ikke noe jeg har lyst til i d hele tatt, men sånn er d nå... Dette er en org M3 E30 1987 mod, godkjennt ombygd meg M5 3.5L maskin. Bilen er kun kjørt 104t/km!! Mye nytt på bilen. Kommer tilbake med mer info, tenkte bare jeg skulle se om d er noe int for den her inne.... E.mail: torbjorn.alendal@chello.no
BMWPower Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 Bare til og komme med forslag... Kan ta litt billigere BMW i innbytte.
Custom Edition Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 veldig lyst på..men lommeboka mi sier vel noe annet nå da jeg ikke skal ha meg noe lån denne gangen.. uten tvil en Værsting det der
Hylland Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Har ein venn som muligens er interessert! Mulig å få litt meir informasjon? Fleire bilder, er det anlegg???
gsrl Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Holy smoke, den bilen var rå.. Nydelig farge...Passa bilen kanonbra:) Tør ikke gjette pris her.. Skulle satt en hbo pris eller nå sånnt..
BMWPower Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 Litt til, så tenker jeg d nærmer seg
BMWPower Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 Har ein venn som muligens er interessert! Mulig å få litt meir informasjon?Fleire bilder, er det anlegg??? Uten anlegg... Bilder og info kommer...
Hhenrik Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 hester? papirer på alt? hvor holder du til?
BMWPower Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 hester? papirer på alt?hvor holder du til? Org. er d 286hk i den motoren. Men den er trimma i tyskland, hva som er gjort er jeg usikker på. Men jeg kjører fra en kompis som har akuratt lik bil, men med 3.6L med chip og trimkammer, ca340hk. Så den går godt!!! Hva papirer tenker du på?? Holder til på vestlandet, i Haugesund.
Hhenrik Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 papirer på at alt som er gjort med bilen er godkjent hehe. Koster det å forsikre denne gobiten da? Bor i stavanger, så er jo ikke så langt ifra hvis kjøp blir intresant..
sindre21 Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 strøken bil det der den fargen var bare dritt rå hadde jeg peng skulle jeg kjøpt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå