SteffenM2 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Bare lurer lissom.. hehe... Østfold her! Bosatt på moss... Btw. Bmw ccn 02/coupe gruppa skal ha treff i moss 2 okt. mer info kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Nå igjen? Tråder om alder, bosted og kjøretøy dukker opp med jevne mellomrom her. Bosted og kjøretøy står i profilen til brukerne. Bor forøvrig i Meldal, Sør-Trøndelag. OT: Trodde Moss var en by, og at det het i Moss jeg men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 OT: Trodde Moss var en by, og at det het i Moss jeg men... Da tror du nok riktig Det vet du vel selv også Jeg er fra Nøttery utenfor Tønsberg... Vestfold altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Okidoki, da slenger jeg meg på nok en gang iom at jeg har flyttet. Jeg bor i Tresfjord, 15 min fra fergekaia til Molde i Møre og Romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Student i Stjørdal!! Nord-trøndelag.... Kommer opprinnelig ifra norges minste by! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Da tror du nok riktig Det vet du vel selv også Det var det jeg mente, men jeg har tatt feil før. Ja, faktisk har det hendt! Og når Steffen er derfra så ville jeg ikke være bombastisk på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Ålesund her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Og jeg er fortsatt moldenser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Me 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Og jeg bor fortsatt i Stavanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Brønnøysund i Nordland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg er fra Tønsberg, Vestfold . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Mandal her. TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Kongsvinger, Hedmark Studerer i Lillestrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 fredrikstad, østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå