Holmen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Hei, har en E30 318i forrige eier har hatt bilen på service like før jeg kjøpte den(3mnd siden) og nå lyser den inspeksjonslampa, må dem på et BMW verksted for at den kan bli slukket eller hva må til får å slukke den? På Forhånd takk Mvh Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Det er gjort på 5 minutter på ett bmw verksted,Har du serviceboka eller har du kvitteringen på service fra forrige eier så er du trygg,ellers ville jeg bli skeptisk på at service har blitt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 nei det har jeg ikke, men noen som vet ca. pris på hva det kostet for service på et BMW verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Tja, kr. 3000 for inspection 1 og kr. 5.000,- for inspection 2 f.eks. Dette er priser på min bil, utstyrsnivå og bilmodell gjør nok utslag på prisen i begge retninger. Er det kun servicelampa, så blir det jo rimeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robalst Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Mener det er pin 18 mot jord for å få den nullstilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 hva mener du med pin 18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Pin 18 i den store multikontakten på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Det koster vel bare noen hundrelapper å få nullstilt den på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 jeg har ett slikt utnullings verktøy.. hør etter litt rundt i nærområdet ditt.. sikkert en eller annan som sitter på ett slikt verktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå