truck_driver Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Skal bytte foringer på min e30 hva koster detta da er det dyrt??
Runar-CSi Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 Det kommer jo helt an på hvilke foringer du skal bytte da... de fleste bytter du vel sjøl....
truck_driver Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 Jeg hadde bilen hos en mekaniker og han sa at foringene bak måtte byttes snart, så jeg bare lurer på hva dette koster sånn ca. vil ha det billigst mulig.
Jarle Skoftedalen Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 bytt alt til powerflex, sjekk ut www.schmiedmann.no Du får det du betaler for vettu, men du må jo selv vurdere hvor nødvendig det er for deg! Uoriginale standardforinger er billig!
Divine Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 Jeg hadde bilen hos en mekaniker og han sa at foringene bak måtte byttes snart, så jeg bare lurer på hva dette koster sånn ca. vil ha det billigst mulig. Nøkker det når du kjører iganng ? Trenger nok og bytte et eller annet selv, nøkker godt i bilen når jeg kjører i gang på første gir.
truck_driver Skrevet September 9, 2005 Forfatter Skrevet September 9, 2005 Nøkker det når du kjører iganng ? Trenger nok og bytte et eller annet selv, nøkker godt i bilen når jeg kjører i gang på første gir. Nei nøkker ikke hos meg...
M3cabriolet Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 ta kontakt med en som heter tor olav på tlf 90953910 og si at daniel ba deg ringe så får du en fin pris på dette også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå