|bullseye| Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Åssen er det jeg laster opp bilder her? er ny her j skjønner dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Du må vel først få Gunnar til å opprette et Galleri til deg. Åsså spør du bare om han kan opprette et galleri til deg i linken under.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Velkommen til bimmers.no! Du må ikke ha galleri her for å vise fram et bilde i forumet, men hvis du har et bilde på din PC som du skal vise fram på forumet, så er et galleri her en enkel løsning. For å be om galleri: www.bimmers.no/posting.php?mode=reply&t=91 Edit: Det har du allerede gjort ja... Det er utarbeidet noen tips og regler for forumet som det er nyttig å lese gjennom: www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 Det er også en hjelpeside her: www.bimmers.no/faq.php Ellers så er det bare å stille spørsmål om du trenger hjelp til noe. Gunnar (admin), meg, og de to andre moderatorene bidrar gjerne - i likhet med de andre brukerne av forumet. Jeg flyttet forresten spørsmålet ditt fra Teknsik til Annet. Teknisk i denne sammenhengen betyr tekniske spørsmål omkring bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå