Gå til innhold

Spørsmål angående ny reklame i toppen

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har benyttet seg av tilbudet i banneren på toppen, om å leie 4 DVDer helt gratis, via sidene her?

Jeg vil gjerne vite om det, for å være sikker på at det faktisk registreres hos bannerleverandøren. Det skal tross alt tjenes inn penger til drift av disse sidene. På denne banneren mottar vi penger per ny (gratis-)kunde, ikke per klikk.

Vil forresten påstå at det er et meget godt tilbud. Men vil dere ikke fortsette med betalingsabonnement må dere huske å si opp abonnementet etter dere har fått leid de fire DVDene gratis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT ang. den reklamen: Det kommer to hvite striper over hele banneret til meg etter reklamen ble bytta ut. Nå er jo store deler av banneret hvitt, pga. bilen din Gunnar, men det er likevel synlig.

Dersom dette er browseravhengig e.l. og du ikke ser det samme som meg: home.loqal.no/~erikeinu/banner.gif

Edit: URLen ble av en eller annen grunn ikke med når jeg hadde med http:// foran! :?:x Prøvde både med autogenerering og url-kode, endra også filtype fra png til gif, i tilfelle det av en eller annen merkelig årsak skulle være sperre mot png :geek: Uansett, her er det kopier/lim inn som gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...