Riefarn Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Driver å demonterer alt på bilen nå, skal sendes på hellakkering aøndag... men får f... ikke av baklyktene? har skrudd av 4 muttere på hver fra innsiden, men de vil ikke løsne? noe jeg ikke har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 hmm jeg har byttet på mine... tror de bare sitter ganske godt.. du må lirke de av.. skal ikke være no problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 banket på de skruene med hammer til og med... at det ikke går lettere av... off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tangen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Er nok bare pakningen som har "satt seg". Det skal ikke være noe mer hokus pokus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 prøve å dra litt mer i de i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 ta i pakningen som har satt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 jeg nok å teipet med trikker teip på en flat skrutrekker.. tok den mellom karrosseri og lykta og brakk ut.. men husk å isoler skrutrekkeren slik at du slipper riper i karrosseriet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 gjorde dette (uten å sett at du skrev først da ) hehe... en bra metode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Bra du fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå