9co Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 noen som vet hvor de selger turbo grenrør til e 30 325i??
Pedi Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 www.pure-pf.com Stemmer det, men husk å spørre om passform før bestilling... Vi fikk hjem et til E30 med M50 motor, som skulle være bolt-on. DET var det IKKE !! "Bare kapp utav rammevangen" var tilbakemeldingen etterpå... Men sånn for ellers såg det bra ut, måtte bare bygge om et rør...
bobbo Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 sjekk kimmit sport,der kjøpte jeg mitt,norges rimeligste inen turbo å eksos,lager alt.
Jarle Skoftedalen Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 Ja, kimmit-sport er absolutt å anbefale! jeg har handlet endel derfra og det er meget bra service! Så jeg skal handle alt jeg trenger fremover derfra!
Ta2 Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 Ja, kimmit-sport er absolutt å anbefale! jeg har handlet endel derfra og det er meget bra service!Så jeg skal handle alt jeg trenger fremover derfra! Hvordan var det å få den ic'n til å passe i e30'n? Har du noen bilder? Tony
Jarle Skoftedalen Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 IC`n passa meget bra på e30! Du må nok ha en litt stor fanger, men det fungerer bra med GTS fangern hvertfall! Bilder kommer så fort jeg får tid! Hvis du evt har en mailadresse så kan jeg mailer deg bilder!
Ta2 Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 tony.berger(snabel-a)engrospartner.no Har GTS fanger, og håper på å slippe å kutte i karosseriet. Send gjerne bilder av fester ol. også. Tony
Jarle Skoftedalen Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 bilder og liten forklaring er nå sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå