Gå til innhold

Lakkering av Fangere?

kokfesk
 Share

Anbefalte innlegg

egentlig litt utenom topic, men siden det dreier seg om lakkering, smeller jeg til:

Vet ikke helt om dette er billig men jeg får:

- Panser slipt ned og lakkert.

- Hjulbuen høyre side bak, rettet og lakkert.

- bakfanger bak pusset ned og lakkert.

(lakkering kreves da det er rustflekker og bakfangeren som er i plast, har fått seg en trøkk da jeg var oppi en brøytekant engang :( )

Dette er "kamerat" jobb, men er det verdt 4000 kroner? hvor mye ville dette ha kostet hvis jeg skulle tatt dette hos en annen oppretter?

håper jeg får med lakkering av M3 fangeren jeg har pusset ned nå, for ikke så veldig mye mer kroner.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på detaljer i priser oppretting og lakkering jeg, men når det skal pusses, slipes, fjernes rust og rettes opp + lakkeres såpass mye så er det ingenting å si på 4.000,- kroner nei. Det er inkludert lakk også?

jepp, dette er komplett!

Har bestillt time nå, så nå blir det strøkent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har snakket litt med han Lasse , etter å ha fått en anbefaling her på forumet. Han skulle ha 2000,- for å lakkere frontfangeren min. Syns ikke det var så aller verst. Har en bekjent som har lakkert biler i 12 år , som skal ha 1000,- for frontfanger. Da snakker vi BILLIG. Kan sikkert ordnes hvis noen i Oslo trenger bra og billig lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nok ingen upris nei. Hørte på lakkering av panser, nederste delen av bagasjelokket og bakfangeren i fjor. Bare panseret skulle de ha 7000,- for.

Så de prisene dere har kommet med her synes jeg slettes ikke er ille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk igjenn bilen i går. Panser, baksjerm, venstre kanal ble slip ned og lakkert.. Alt dette fikk jeg for 4k. Og etter min mening var det gjort en kjempejobb!

La til noen ekstra kroner og fikk lakkereren til å pusse opp en kenekt M3 fanger, og lakkere denn. Den ble så god som ny for 2000 kroner...

Hadde det ikke vært for Motor tecnikk så hadde fangeren vært på, men de har glemt å sende meg M3 listene, bare det andre utstyret jeg egentlig ikke trenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...