NSS Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg og noen kamerater har tenkt til å lure noen svenske venniner skikkelig, derfor lurte jeg på om noen av dere vet om noe sted hvor man kan leie luksus biler? F.eks BMW 7-serie, Mercedes S-klasse eller noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Har gamle limmoen til kongen på jobben:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 heh, hadde egentlig passet perfekt Siden to av kameratene mine lurte de to svenske jentene til å tro at de var prinsene av norge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hvor enkle er egentlig disse to jentene? Nå vet jeg ikke hvor mye det står om norsk kongefamilie i svenske sladderblad, men står det halvparten av hva man kan lese om dansk og norsk kongefamilie her i Norge, så må en lure på hvor de egentlig har vært de siste årene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Vel egentlig så regner vi jo med at de har skjønt det til nå da, men vi skal bare dra det litt langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hørtes veldig artig ut, og kommer nok til å bli suksess. AVIS og disse utleiefirmaene leier også ut biler av litt høyere klasse. Blant annet en ny BMW 5-serie... Men gå for den gamle limmoen til Kongen. Det blir pussy guaranty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 hehe..svensker ass Dra`n helt ut og skaff en 2004-2005 745i eller noe og besøk de med jag e inte dum..jag e bara svensk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå