j0lle Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Den 11 september er det streetmeet på CC i Drammen. Det hele starter klokken 16:00. kom å vis fram ditt glis! Bilmagasinet MaxPower og Autofil kommer. Dt&BB kommer også. shine opp bilen, og still opp! ps. to modeller har ansvaret for show og vasking av biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 CC i drammen hvor er det? er det søndag 11? du hakke skrevet feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 da er det jo bmw dagene på våler og grombil på ekebergsletta.. hvorfor skal alt være samtidig? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... streetmeet <--- Står litt mer utfyllende der +link til bilforumets diskusjon. Det er like ved Jet i drammen... Rope; Nei, han har ikke skrevet feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 det er jo østfold rally til helgen også i dag og lørdag, faen allt på samma helga dårlig proritet så er det sikkert helt døtt snart. typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Morten318: Her finner du et lite kart: http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?i ... I&spraak=1 Synd det skjer så mye annet samtidig denne dagen. Ønsker mange BMWer der Hvis ikke kartet gjør deg noe særlig klokere, kan jeg skrive en litt mer detaljert beskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 jeg spurte da ikke etter hvor plassen var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 *host* www.bimmers.no/viewtopic.php?p=97938#97938 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 noen som har tenkt seg dit? jeg kjører i fra Holmen i asker, noen andre som skal forbi her , som har lyst til å ta følge? morre om vi hadde fått samlet litt bmw folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Jeg kjører forbi der... Ring meg om du er keen på å ta følge da vettu Noen andre fra bimmers som skal ditt? Se etter en svart E34 med bimmers foran og bak på støtfangerene . Har på meg en blå genser som det står: Son Of A Bitch på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 konge bra! slår på tråden jeg vettu! Når hadde du tenkt å dra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå