TrondK Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hei Har ett lite punkt, omtrent så stort som en 50-øring som er uten lakk og er rustet av denne grunn. Jeg har sort met DITEC lakk. BMW forhandler mente at det ikke går på lakkgarantien, men dette er jo bak,. rett under skiltet, vanskelig å få steinsprut der... Noen som vet hva jeg bør gjøre? Bør jo kanskje få fikset det før det blir verre. Hva koster evt. noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 hei... kontakt med på 41524395 så kan jeg sikkert gi deg en bra pris på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Takk for raskt svar, men du holder vel til på Hamar.. skulle gjerne hatt noe nærmere sørlandet.,.. Må man lakkere mye eller kun denne lille flekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 bilen din har vel en fals over skiltet så det er mulig å lakkere den undre delen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 har ikke bmw rustgaranti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 jo,.. jeg har 6 års rustgaranti (DITEC garanti), men de som eide bilen før meg hadde vært og spurt på BMW og de mente at denne skaden ikke gikk på garanti. Jeg vet ikke om jeg er helt enig, så muligens jeg kjører innom dem og hører med dem selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Få et lakkverksted til å sandblåse og eventuelt grunne for deg ,så kan du fint lakkere selv med utbedringslakk du kjøper på bmw.Området rundt skiltet bak er ett problem på mange Bmw spesielt e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå