Nino Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 jeg er på utkikk etter den leppa til e34 som har 1luftinntak på hver sin side. har sett den ett par ganger. 1gang på en 540 og en gang på en 525ia. så er dette orginalt? hvor kan jeg få i tak i noe sånt? noen som har en til overs som kan selge meg den? bilder? setter pris på svar. Nino
Runar-CSi Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 Trur det ligger en tråd om dette under teknisk, og jeg mener vi kom fram til at det er 540i leppa som er sånn...
Nino Skrevet September 9, 2005 Forfatter Skrevet September 9, 2005 takk:) nei.. er ikke den leppa.. har bilde av den. så om jeg forstår meg på detta bilde greiene så skal jeg legge ut bilde av den..
deltaaaa Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 hehe, det e jo så vidt det visest. nei. kun E28 styling blir feitast på når det gjelde bmw..sett m3 vingen på f.eks E46 ? berre ei lita nøtt i forhold.
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Skrevet September 10, 2005 Nå var det vel leppa nederst det var spørsmål etter, og ikke fangeren... Men ja, det er originalt M5. Utseendet varierte noe mellom de forskjellige årsmodellene, og 540i hadde også noe lignende. E34 på dette bilde har M5-styling, med kontrastfarge på lepper/skjørt, da vises det litt bedre:
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 leppa siiter vel fast på fangern så det må vel bli snakk om hele m5 fangern,har samme på min e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå